Muuntokoulutus mahdollistaa puutekniikan insinööritutkinnon suorittamisen vuodessa

LAB-ammattikorkeakoulu, Centria-ammattikorkeakoulu ja Lapin ammattikorkeakoulu toteuttavat yhdessä puu- ja puurakennustuotealan muuntokoulutuksen, joka mahdollistaa opiskelijalle puutekniikan insinööritutkinnon suorittamisen jopa vuodessa.

Opetus- ja kulttuuriministeriön erityisavustuksella toteutettavaan muuntokoulutukseen voivat hakea insinööri (AMK)- tai DI-tutkinnon suorittaneet henkilöt. Puu- ja puurakennustuotealan muuntokoulutus toteutetaan verkko-opintoina eli insinööritutkinto soveltuu hyvin työn ohessa suoritettavaksi.

”Koulutus antaa monipuoliset valmiudet työskennellä puutuoteteollisuuden eri tehtävissä, esimerkiksi puurakentamiseen liittyvissä tehtävissä. Koulutuksesta valmistuvien tyypillisiä työtehtäviä ovat muun muassa suunnittelutehtävät, projektien johto- ja tutkimustehtävät sekä tuotannon kehittämis- ja esimiestehtävät”, kertoo LABin tekniikan alan lehtori Jari Suominen

Erillishaku puu- ja puurakennustuotealan muuntokoulutukseen loppuu 30.4. klo 15.

Tutustu koulutukseen » Insinööri (AMK), Puu- ja puurakennustuotealan muuntokoulutus

Lisätietoja:

Lehtori Jari Suominen, LAB-ammattikorkeakoulu

p. 050 502 9696 | jari.suominen@lab.fi

Lähde: LAB-ammattikorkeakoulu

Opiskelun ja työn parhaat puolet. LAB-ammattikorkeakoulu on työelämän innovaatiokorkeakoulu, joka toimii Lahdessa, Lappeenrannassa ja verkossa. Tarjoamme koulutusta viidellä eri alalla: sosiaali- ja terveysala, tekniikka, liiketalous, hotelli-, ravintola- ja matkailuala sekä muotoilu, taide ja visuaalinen viestintä. Vahvuuksiamme ovat kiertotalous, design, innovaatiot sekä hyvinvointi. LAB aloitti toimintansa 1.1.2020, kun Lahden ja Saimaan ammattikorkeakoulut yhdistyivät.

17.4.2020