Rakennustarvikkeet Virosta, onko joku tilannut?

Rakennustarvikkeet Virosta, onko joku tilannut?

Kirjoittaja
Viesti
J102694398
J102694398
Aloitteleva jäsen
Aloitteleva jäsen (34 mainepistettä)Aloitteleva jäsen (34 mainepistettä)Aloitteleva jäsen (34 mainepistettä)Aloitteleva jäsen (34 mainepistettä)Aloitteleva jäsen (34 mainepistettä)Aloitteleva jäsen (34 mainepistettä)Aloitteleva jäsen (34 mainepistettä)Aloitteleva jäsen (34 mainepistettä)Aloitteleva jäsen (34 mainepistettä)

Ryhmä: Jäsenet
Sattumalla löysin sivuston, ostavat Baltialaisilta valmistajilta ja tukkureilta edulliseen hintaan joko täysin samoja tai vastaavan laatutason tuotteita mitä Suomessa myydään, sekä kuljettavat suoraan työnmaalle! Onko kokemuksia ko. sivuston kanssa? https://rakennahalvalla.fi

Kysymys
J283824910
J283824910
Aloitteleva jäsen
Aloitteleva jäsen (12 mainepistettä)Aloitteleva jäsen (12 mainepistettä)Aloitteleva jäsen (12 mainepistettä)Aloitteleva jäsen (12 mainepistettä)Aloitteleva jäsen (12 mainepistettä)Aloitteleva jäsen (12 mainepistettä)Aloitteleva jäsen (12 mainepistettä)Aloitteleva jäsen (12 mainepistettä)Aloitteleva jäsen (12 mainepistettä)

Tilasin isomman erän rakennustavaraa työmaalle; kaikki toimi erittäin hyvin. Asiakaspalvelu oli nopeaa ja toimitus tuli nopeasti perille.
Pm
Pm
Supreme Being
Supreme Being (447,0K mainepistettä)Supreme Being (447,0K mainepistettä)Supreme Being (447,0K mainepistettä)Supreme Being (447,0K mainepistettä)Supreme Being (447,0K mainepistettä)Supreme Being (447,0K mainepistettä)Supreme Being (447,0K mainepistettä)Supreme Being (447,0K mainepistettä)Supreme Being (447,0K mainepistettä)

Ryhmä: Valvojat
Epäisänmaallista toimintaa, hyi hyi.
J881572161
J881572161
Supreme Being
Supreme Being (9,0K mainepistettä)Supreme Being (9,0K mainepistettä)Supreme Being (9,0K mainepistettä)Supreme Being (9,0K mainepistettä)Supreme Being (9,0K mainepistettä)Supreme Being (9,0K mainepistettä)Supreme Being (9,0K mainepistettä)Supreme Being (9,0K mainepistettä)Supreme Being (9,0K mainepistettä)

Miksi minun pitäisi maksaa isänmallisuudesta, kun isänmaallisuus hinnoittelee tavaran kalliiksi.
Kerrotaan eräs esimerkki: Eräs (alallaan suurimpimpia) suomalainen yritys myy (pussin kyljessä: "valmistettu Suomessa" Suomen lipuin) erikoisvehnäjauhoja hintaan 1,59 eur / 2 kg jatkuvasti eli normaalisti. Sitten se vetotäkynä mainostaa sitä pussia hintaan 1 eur / 2kg viikon aikana.

Sen sijaan eräs toinen Suomessa ulkomaisessa omistuksessa oleva (nykyisin melko iso kauppaketju) myy toisen merkkistä (pussin kyljessä: "valmistettu Suomessa", 100% kotimaista viljaa" Suomen lipuin) erikoisvehnäjauhoja hintaan 0,79 eur / 2kg normaalisti eli jatkuvasti. Ei mainosta mistään alennuksista ko. tavaran kohdalla.
"hyi hyi" minä epäisänmaallisena ostin jälkimmäistä ja ostan vastakin.

Minä käännän selkäni sellaiselle kauppiaalle, kun huomaan, että se on aikaisemmin minua jymäyttänyt pahan kerran tai oikeammin: Se, joka maksaa ylihintaa, on tyhmä eli minä.

Muokattu
Viime kuukausi by J881572161
kvkj
kvkj
Supreme Being
Supreme Being (48,0K mainepistettä)Supreme Being (48,0K mainepistettä)Supreme Being (48,0K mainepistettä)Supreme Being (48,0K mainepistettä)Supreme Being (48,0K mainepistettä)Supreme Being (48,0K mainepistettä)Supreme Being (48,0K mainepistettä)Supreme Being (48,0K mainepistettä)Supreme Being (48,0K mainepistettä)

J881572161 - 9/11/2019
Miksi minun pitäisi maksaa isänmallisuudesta, kun isänmaallisuus hinnoittelee tavaran kalliiksi.
Kerrotaan eräs esimerkki: Eräs (alallaan suurimpimpia) suomalainen yritys myy (pussin kyljessä: "valmistettu Suomessa" Suomen lipuin) erikoisvehnäjauhoja hintaan 1,59 eur / 2 kg jatkuvasti eli normaalisti. Sitten se vetotäkynä mainostaa sitä pussia hintaan 1 eur / 2kg viikon aikana.

Sen sijaan eräs toinen Suomessa ulkomaisessa omistuksessa oleva (nykyisin melko iso kauppaketju) myy toisen merkkistä (pussin kyljessä: "valmistettu Suomessa", 100% kotimaista viljaa" Suomen lipuin) erikoisvehnäjauhoja hintaan 0,79 eur / 2kg normaalisti eli jatkuvasti. Ei mainosta mistään alennuksista ko. tavaran kohdalla.
"hyi hyi" minä epäisänmaallisena ostin jälkimmäistä ja ostan vastakin.

Minä käännän selkäni sellaiselle kauppiaalle, kun huomaan, että se on aikaisemmin minua jymäyttänyt pahan kerran tai oikeammin: Se, joka maksaa ylihintaa, on tyhmä eli minä.

Noista jauhoista maksat arvonlisäveron, Virosta tilatuista/ostetuista tavaroista ei makseta. Siinä ero isänmaallisuudessa.
Hyvinvointiyhteiskunta tarvitsee verotuloja.
J881572161
J881572161
Supreme Being
Supreme Being (9,0K mainepistettä)Supreme Being (9,0K mainepistettä)Supreme Being (9,0K mainepistettä)Supreme Being (9,0K mainepistettä)Supreme Being (9,0K mainepistettä)Supreme Being (9,0K mainepistettä)Supreme Being (9,0K mainepistettä)Supreme Being (9,0K mainepistettä)Supreme Being (9,0K mainepistettä)

Ostan ruokaa, sen vuoksi en sponsoroi kiskureita. Rehellinen toiminta on OK!

Muokattu
Viime kuukausi by J881572161
kappalainenL-häme
kappalainenL-häme
Supreme Being
Supreme Being (6,5K mainepistettä)Supreme Being (6,5K mainepistettä)Supreme Being (6,5K mainepistettä)Supreme Being (6,5K mainepistettä)Supreme Being (6,5K mainepistettä)Supreme Being (6,5K mainepistettä)Supreme Being (6,5K mainepistettä)Supreme Being (6,5K mainepistettä)Supreme Being (6,5K mainepistettä)

Ei ne firmatkaan ole isänmaallisia Ullkomaista työvoimaa, valmistetaan ulkomailla, ja poljetaan kotimaistenkin palkkoja. Isänmmaallisuus kuoli EUhun. Kilpailuttaminen on kapitalismia.
Muokattu
viime viikolla by kappalainenL-häme
GO
GO

Samankaltaiset aiheet

Lukee tätä viestiketjua

Kirjaudu
Existing Account
Email Address:

Salasana:

Valitse foorumi....

Rakentaja.fi Keskustelut