Millä kivimuurin kolot täytetään/koristellaan?

Millä kivimuurin kolot täytetään/koristellaan?

Kirjoittaja
Viesti
Larmatin
Larmatin
Supreme Being
Supreme Being (160,0K mainepistettä)Supreme Being (160,0K mainepistettä)Supreme Being (160,0K mainepistettä)Supreme Being (160,0K mainepistettä)Supreme Being (160,0K mainepistettä)Supreme Being (160,0K mainepistettä)Supreme Being (160,0K mainepistettä)Supreme Being (160,0K mainepistettä)Supreme Being (160,0K mainepistettä)

Ryhmä: Jäsenet

Pihalla on mulla luonnonkivirakennelma ja sen kivien välikolot pitäsi saada umpeen.

Olen tunkenut ne kolot kivillä täyteen ja nyt vaimo haluaa niihin "sileän" pinnan.

Olen kokeillut s100 betonilla niitä täyttää mutta se pysyy kovin huonosti kiinni ennekuin kuivuu.

Mitenkähän saneerauslaasti kestää pakkasta/sadetta/ aurinkoa ja leikkiviä lapsia tuolla kivien välissä?

vai mitä muuta ainetta niihin tunkisi?

Se tulee vain dekoratiivisistä syistä eli mitään vahvuutta sille ei haeta

Pete
Pete
Supreme Being
Supreme Being (252,0K mainepistettä)Supreme Being (252,0K mainepistettä)Supreme Being (252,0K mainepistettä)Supreme Being (252,0K mainepistettä)Supreme Being (252,0K mainepistettä)Supreme Being (252,0K mainepistettä)Supreme Being (252,0K mainepistettä)Supreme Being (252,0K mainepistettä)Supreme Being (252,0K mainepistettä)

Ryhmä: Jäsenet
Haetkos vähän samannäköistä vaikutelmaa, kuin jos katselet vanhoja luonnonkivijalkoja, jotka on "saumattu" umpeen? Vois olla muuten verrattava rakenne, mut onkos tuolla maanpainetta takana, tai tunkeeko sieltä kosteutta läpi?

Kalkkipruukilla noita kivijalkoja vissiin on saumattu.
GO
GO

Samankaltaiset aiheet

Lukee tätä viestiketjua

Kirjaudu
Existing Account
Email Address:

Salasana:

Valitse foorumi....

Rakentaja.fi Keskustelut

Hae