Jupalcosta väärän kokoinen tarkastuskaivon kansi...


Jupalcosta väärän kokoinen tarkastuskaivon kansi...

Kirjoittaja
Viesti
KTM350EXC
KTM350EXC
I'm hooked
I'm hooked (406 mainepistettä)I'm hooked (406 mainepistettä)I'm hooked (406 mainepistettä)I'm hooked (406 mainepistettä)I'm hooked (406 mainepistettä)I'm hooked (406 mainepistettä)I'm hooked (406 mainepistettä)I'm hooked (406 mainepistettä)I'm hooked (406 mainepistettä)

Ryhmä: Jäsenet
Viestit: 1, Vierailut: 0

Moro!



On pakko keventää mieltä muutamalla rivillisellä rakentajan arkea. Kävin nimittäin tämän viikon alussa hankkimassa yllä mainitusta firmasta tarkastuskaivon kannen. Olin mitannut kaivon kauluksen läpimitan, mutta korkeus jäi mittaamatta. Ihan millilleen sopivaa ei löytynyt, mutta oletus oli, että kannet ovat standardikokoisia ja näin ollen päätin ottaa sellaisen, joka oli lähes oikean kokoinen.



No, kotiin tullessa innolla kokeiltuani oli pakko todeta, että kansi on pari senttiä liian paksu ja sentin liian pieni. Ajattelin, että eipä hätää, liike ei ole kaukana ja tänään kävin siellä kuitin kanssa. 



Sinänsä ystävällisen oloinen myyjä totesi, että kannen voivat ottaa kyllä takaisin, mutta rahoja eivät anna vastineeksi. Ja tarjoutui myymään 150 euron kauluksen, joka korjaisi 50 euroa maksaneen vääränkokoisen kannen oikean kokoiseksi. Totesin, että rakentajalla ei ole ok-taloprojektin ollessa loppusuoralla varaa esitettyyn lisähankintaan. Ja kysyin, että onko hän aivan tosissaan. Ja pyysin vielä, että voisikohan hän varmistaa asian esimieheltään. Kuuntelin sivusta, kuinka myyjä sai selvät sävelet, että kantta ei oteta takaisin ja myy tilalle korotuskaulus. 



Tiedän toki, että tällaisessa tapauksessa asiakkaalla ei taida ollakaan palautusoikeutta. Mutta yleensähän liikkeet kuitenkin suhtautuvat palautuksiin ihan positiivisesti. 



Olin todella hämmentyneenä liikkeestä lähtiessäni. Täytyy firmalla mennä kohtuullisen hyvin, jos on varaa kohdella asiakkaitaan tällä tavalla. Luulisi, että tällaisessa taloudellisessa tilanteessa kannattaisi huolehtia, että kerran käyvä asiakas tulee liikkeeseen toisenkin kerran.



Jotta ei pelkäksi valittamiseksi mene, ei voi olla samalla mainitsematta, että toisenlaisiakin kokemuksia on tässä lähes vuoden kestäneessä ok-taloprojektissa saatu. On saatu todella hyvää palvelua esim. eräältä lahtelaiselta konevuokraamolta. (Jos tuli mainittua tuossa tuo kaivonkansifirma niin kai sen voi mainita onnistumisenkin. Eli siis Lahden konevuokraamo. Kävin palauttelemassa vuokralaitteita ja kyselin betonilattian hiomisvälineistä. Kun eivät olleet ihan varmoja, tarjosivat mahdollisuutta ottaa joku kone kokeiluun ja tulla sitten vaihtamaan, jos ei ole oikea. Aletaan sitten laskuttaa, kun löydät oikean koneen. ;)



Siis rakentajan arkea....



ppp



 



 



GO
GO


Samankaltaiset aiheet


Lukee tätä viestiketjua


Kirjaudu
Existing Account
Email Address:


Salasana:


Valitse foorumi....

























































































































































































Rakentaja.fi Keskustelut


Hae