Kysymyksiä valvojille

Kysymyksiä valvojille

Kirjoittaja
Viesti
Chilina
Chilina
Supreme Being
Supreme Being (83,0K mainepistettä)Supreme Being (83,0K mainepistettä)Supreme Being (83,0K mainepistettä)Supreme Being (83,0K mainepistettä)Supreme Being (83,0K mainepistettä)Supreme Being (83,0K mainepistettä)Supreme Being (83,0K mainepistettä)Supreme Being (83,0K mainepistettä)Supreme Being (83,0K mainepistettä)

Ryhmä: Jäsenet

Tää kissa hyppäs taas pöydälle. Laitoin tämän nyt tänne osastolle että muutkin saavat kommentoida. Kysymyksiä joita en pohdi yksin:

1. Näkevätkö valvojat täälläkin keskusteluketjujen poistetut viestit? (toisen palstan moderaattorina tiedän että voin jopa palauttaa ketjuihin siellä toisten poistamia viestejä)

2. Voivatko valvojat lukea täällä keskustelijoiden yksityisviestejä?

3. Onko mahdollista pyytäessäni että kaikki vanhat viestini poistetaan? Huomasin että erään käyttäjän kaikki vanhatkin viestit oli poistettu ja hänen aloittamansa ketju näytti hiukan erikoiselta ilman alkuperäistä kysymystä ja hänen omia välikommenttejaan. Ainoastaan BT:n ja minun kommenttini näkyvät ja sai hieman typerän kuvan. Samoin omastakin ketjustani vain hänen kommenttinsa oli poistettu nyt jälkeenpäin ja näyttää siltä kuin olisin puhunut yksinäni.

Pm
Pm
Supreme Being
Supreme Being (435,0K mainepistettä)Supreme Being (435,0K mainepistettä)Supreme Being (435,0K mainepistettä)Supreme Being (435,0K mainepistettä)Supreme Being (435,0K mainepistettä)Supreme Being (435,0K mainepistettä)Supreme Being (435,0K mainepistettä)Supreme Being (435,0K mainepistettä)Supreme Being (435,0K mainepistettä)

Ryhmä: Valvojat
Vastaukset omalta osaltani: 1. En näe enkä tiedä, voinko palauttaa poistettuja viestejä. 2. En tiedä eikä kiinnostakaan lukea toisten yksityisviestejä. 3. En tiedä. (Olikohan tästä mitään apua)
Chilina
Chilina
Supreme Being
Supreme Being (83,0K mainepistettä)Supreme Being (83,0K mainepistettä)Supreme Being (83,0K mainepistettä)Supreme Being (83,0K mainepistettä)Supreme Being (83,0K mainepistettä)Supreme Being (83,0K mainepistettä)Supreme Being (83,0K mainepistettä)Supreme Being (83,0K mainepistettä)Supreme Being (83,0K mainepistettä)

Eli jos kirjotan keskellä yötä että Pm on ihan mölli ja tulen katumapäälle ja poistan sen, niin valvojat ei näe sitä aamulla mistään? cheeky  

Noi muut asiat ei kauheasti auttaneet, muuta kun sen verran että Pm ei lue toisten yksityisviestejä. No BT väittää ettei lue edes omiaan laugh

Mutta toi on kyllä suoraansanoen ärsyttävää että joku voi vaan kadota ketjuista. Kun mua syytetään aina muutenkin yksinpuhelusta niin toi yksikin ketju antaa entistä hullumman kuvan kun horisen omiani vastaten kuvitteellisiin kommentteihin. No okei, ei ehkä muuta yleiskuvaa Chilinasta. Heh.

Chilina
Chilina
Supreme Being

Pärrään tähän nyt tätäkin. Onko mun tabletissa vika kun en voi kommentoida tonne Kysy, vastaamme palstalle? Sekin on tietty kaikkien mielestä vaan hyvä asia, varsinki Porin insinöörien.Tähän muuten saa VASTATA jos tietää.

Mun mielestä täällä on ääliömäisen hiljasta taas. Olin just 11h töissä ja aattelin kattoo mitä täällä on puhuttu ni: ei mitään. Eikö yhtään lentävääkään lähtis? Liian hyvät ilmat vissiin.
Betonitohtori
Betonitohtori
Supreme Being
Supreme Being (717,0K mainepistettä)Supreme Being (717,0K mainepistettä)Supreme Being (717,0K mainepistettä)Supreme Being (717,0K mainepistettä)Supreme Being (717,0K mainepistettä)Supreme Being (717,0K mainepistettä)Supreme Being (717,0K mainepistettä)Supreme Being (717,0K mainepistettä)Supreme Being (717,0K mainepistettä)

Kävin katselemassa Antoni Caudin arkkitehtuuria (jo kolmannen kerran...)

Muuten kenellekkään ei kuulu luenko omat sähkärit vai ei. Toisaalta en anna mitään ohjeita tai neuvoja sen enempää puhelimessa kuin sähkäreilläkään...ilmaiseksi, edes mistään hinnasta...

Tämä keskustelupalsta on harrastus eli poikkeus..., mutta täällähän vain kommentoidaan asioita...
Chilina
Chilina
Supreme Being

Tässä oli kysymys nyt siitä näkeekö täällä kukaan mun yksityisviestejäni joita olen lähettänyt tai joita olen saanut. Koska aina tulee ilmoitus Kirsi Hankimaan kautta missä on lainaus siitä itse YKSITYISviestistä! Eikä kyse siis sun "sähköposteista"... Joihin mulla ei ole osaa eikä arpaa. 

Jos mä nyt hankin tuon yhden ihmisen tänne tutkimaan paikkoja, niin Betonitohtorilla ei ole minkään näköstä oikeutta sanoa mitään negatiivista koko raporttiin, koska ei voinu kertoa mulle kenet ottaisin. Ja eikä voinu tulla itse tänne, mutta Barcelonaan sitte lensi. Toitko edes mulle mitään?

"ilmaiseksi, edes mistään hinnasta" - hmm... ;)

Betonitohtori
Betonitohtori
Supreme Being
Supreme Being (717,0K mainepistettä)Supreme Being (717,0K mainepistettä)Supreme Being (717,0K mainepistettä)Supreme Being (717,0K mainepistettä)Supreme Being (717,0K mainepistettä)Supreme Being (717,0K mainepistettä)Supreme Being (717,0K mainepistettä)Supreme Being (717,0K mainepistettä)Supreme Being (717,0K mainepistettä)

Hyvä Chilina....

Jos laitat tälle palstalle jotain asioita vaikka tulevasta KT- raportista niin minä päätän siitä kommentoinko vai en, sitä et sinä päätä. Tällä palstalla ovat omat säännöt, eikä sinun säännöt...

Mietippä sitä...

Chilina
Chilina
Supreme Being

Kesken kalakukonhakureissun tuli tekstiviesti taas Kirsi Hankimaalta ja siinä oli sanat "Hyvä Chilina". Heti tuli lämmin tuulahdus sydämen sopukoihin, BT se siellä taas jostain haluaa näpäyttää.

Mutta kiitos vastauksesta, eli KT. Kerrotko vähän tarkennuksia noista koulutuksista ja muista? Eiku mä tiedän! Järjestetään kansanäänestys onko BT:llä moraalisesti oikeus arvostella asiantuntijavalintaani tai asiantuntijan tekemää raporttia negatiivisesti. Veikkaan että Brasseille kävi eilen paremmin kun sulle kävis wink Lupasit nimittäin ihan itse että vastaat kysymykseeni, kun vastaan  ensin sulle.

Nyt ei oo se aika kuusta kun mua näpäytellään.

Mietippä sitä...

Chilina
Chilina
Supreme Being

Pystyykö valvojat asettaa täällä ip-banneja? Tai näkevätkö he ylipäätään ip:t? Kyselin tätä tossa yhessä ketjussa joka tyhjennettiin. 

Olen lukenu noita vanhoja ketjuja taas ja ihmettelen että mihin kaikki noi kovastikin kirjotelleet nimimerkit on hävinny? Täällä on ollu paljon hyviä ja aktiivisia keskusteluja männävuosina. Miten ihmiset sillon löysi tänne? Miks täällä nykysin on näin hiljasta? Mitä on tapahtunut!?!? En suostu ottamaan syitä niskoilleni, koska täällä oli hiljasta jo sillon kun avasin pääni. 

Ja nyt ihmetyttää miks vain mun historia jumittaa eikä kenenkään muun. Ja miks muitten tykkäykset näkyy tietyissä kommenteissa, mutta mun ei? Ja kaikkien lukuisat peukut mun todella hyviin ja aina yhtä asiallisiin kommentteihin ei myöskään näy ikinä... surprise

Chilina
Chilina
Supreme Being

punainenpilvi: peukku näkyy surprise 

Ei täällä sitten paljon muuta ollukkaan tapahtunu. Yksi pieni Chilina kysyy joskus jotain, eikä sillekkään tarvii vastata. Olkaa modet onnellisia että teijän ainoa terroristi on näin pieni, viaton ja herttainen.

GO
GO

Samankaltaiset aiheet

Lukee tätä viestiketjua

Kirjaudu
Existing Account
Email Address:

Salasana:

Valitse foorumi....

Rakentaja.fi Keskustelut

Hae