LEDit saunaan -> häikäisynestovinkkejä?

LEDit saunaan -> häikäisynestovinkkejä?

Kirjoittaja
Viesti
Sali
Sali
Forum Guru
Forum Guru (1,4K mainepistettä)Forum Guru (1,4K mainepistettä)Forum Guru (1,4K mainepistettä)Forum Guru (1,4K mainepistettä)Forum Guru (1,4K mainepistettä)Forum Guru (1,4K mainepistettä)Forum Guru (1,4K mainepistettä)Forum Guru (1,4K mainepistettä)Forum Guru (1,4K mainepistettä)

Ryhmä: Jäsenet
LEDit olisi tarkoitus laittaa selkänojan taakse, ja olen ymmärtänyt, että ne häikäisevät herkästi. Olisiko ehdotuksia, miten häikäisyä saisi pienennettyä? Asentaa lamput tarpeeksi alas? Jokin häikäisysuoja selkänojan ja seinän väliin?
vaihtoehtoja
vaihtoehtoja
Supreme Being
Supreme Being (286,0K mainepistettä)Supreme Being (286,0K mainepistettä)Supreme Being (286,0K mainepistettä)Supreme Being (286,0K mainepistettä)Supreme Being (286,0K mainepistettä)Supreme Being (286,0K mainepistettä)Supreme Being (286,0K mainepistettä)Supreme Being (286,0K mainepistettä)Supreme Being (286,0K mainepistettä)

Johan itse tuohon kysymykseesi vastasit.
Leds
Leds
Supreme Being
Supreme Being (148,0K mainepistettä)Supreme Being (148,0K mainepistettä)Supreme Being (148,0K mainepistettä)Supreme Being (148,0K mainepistettä)Supreme Being (148,0K mainepistettä)Supreme Being (148,0K mainepistettä)Supreme Being (148,0K mainepistettä)Supreme Being (148,0K mainepistettä)Supreme Being (148,0K mainepistettä)

Ei kai ne sieltä selkänojan takaa ketään häikäise.Itse en kyllä laittas ledejä saunaan ollenkaan.
JTPro
JTPro
Supreme Being
Supreme Being (42,0K mainepistettä)Supreme Being (42,0K mainepistettä)Supreme Being (42,0K mainepistettä)Supreme Being (42,0K mainepistettä)Supreme Being (42,0K mainepistettä)Supreme Being (42,0K mainepistettä)Supreme Being (42,0K mainepistettä)Supreme Being (42,0K mainepistettä)Supreme Being (42,0K mainepistettä)

silloin kun ledi on paikassa jossa sitä (itse ledin valopintaa) ei näe saunaan mentäessä / siellä ollessa, niin ei ole pelkoa häikäisystä.
GO
GO

Samankaltaiset aiheet

Lukee tätä viestiketjua

Kirjaudu
Existing Account
Email Address:

Salasana:

Valitse foorumi....

Rakentaja.fi Keskustelut

Hae