Kastelli / sadevesikaivot

Kastelli / sadevesikaivot

Kirjoittaja
Viesti
A_nonyymit
A_nonyymit
Supreme Being
Supreme Being (374,0K mainepistettä)Supreme Being (374,0K mainepistettä)Supreme Being (374,0K mainepistettä)Supreme Being (374,0K mainepistettä)Supreme Being (374,0K mainepistettä)Supreme Being (374,0K mainepistettä)Supreme Being (374,0K mainepistettä)Supreme Being (374,0K mainepistettä)Supreme Being (374,0K mainepistettä)

Ryhmä: Jäsenet
Miten porukat suhtautuvat, kun sadevesikaivot on asennettu lvi-suunnitelmien mukaisesti ja työpäällikkö hokee, että kaivot tulisi asentaa perustuksen mittaohjeen mukaisesti? Lopputuloksena syöksytorvet olivat päin hel****** sadevesikaivoihin nähden.

Homma on mennyt todennäköisesti pieleen, kun Vesivekin porukoille on lähetetty hyvissä ajoin se perustuksen mittaohje ja kevättalvella tehdyn asennuksen aikana ei ole viitsitty potkia (mahdollisia) lumia nurkilta sen vertaa, että onko siellä mitään kaivoja....

Minä olen tottunut siihen (lakisääteisesti), että leimattujen kuvien mukaan tehdään asennukset työmaalla. Perustuksen mittaohje on työkalu suunnittelijoille, jota he voivat noudattaa tai olla noudattamatta.

Lopputuloksena asiassa, Kastelli ei korvaa sadevesikaivojen siirrosta aiheutuvia kustannuksia (puhutaan 1000 euron summasta) asiakkaalle. 

Lyhytnäköistä toimintaa Kastellilta, toivon, että ette joudu reklamaatiolinjoille kyseisen yrityksen kanssa, ne jyräävät kertarakentajan, vähättevät vahinkoja, vetkuttelevat korjauksissa, heillä ei kiirettä muuttaa mihinkään.....

Vastaava työnjohtaja (ihan riiittävästi saanut vääntää vuosien varrella)     
Pm
Pm
Supreme Being
Supreme Being (447,0K mainepistettä)Supreme Being (447,0K mainepistettä)Supreme Being (447,0K mainepistettä)Supreme Being (447,0K mainepistettä)Supreme Being (447,0K mainepistettä)Supreme Being (447,0K mainepistettä)Supreme Being (447,0K mainepistettä)Supreme Being (447,0K mainepistettä)Supreme Being (447,0K mainepistettä)

Ryhmä: Valvojat
Mä olen sitä mieltä, että aina on hyvä ratkaisu tehdä piirustusten mukaisesti. Jos työmaalla keksitään parempi ratkaisu, jonka kaikki voivat hyväksyä (myös viranomaiset) niin tehdään sen mukaan ja piirretään tarvittaessa muutoskuva (RAM).

Tässä tapauksessa mä luulen, että sadevesikaivot olisi pitänyt asentaa syöksytorvien kohdalle eikä päinvastoin.
GO
GO

Samankaltaiset aiheet

Lukee tätä viestiketjua

Kirjaudu
Existing Account
Email Address:

Salasana:

Valitse foorumi....

Rakentaja.fi Keskustelut

Hae