Mistä saisin vuokratta puristuskone??

Mistä saisin vuokratta puristuskone??

Kirjoittaja
Viesti
A_nonyymit
A_nonyymit
Supreme Being
Supreme Being (380,0K mainepistettä)Supreme Being (380,0K mainepistettä)Supreme Being (380,0K mainepistettä)Supreme Being (380,0K mainepistettä)Supreme Being (380,0K mainepistettä)Supreme Being (380,0K mainepistettä)Supreme Being (380,0K mainepistettä)Supreme Being (380,0K mainepistettä)Supreme Being (380,0K mainepistettä)

Ryhmä: Jäsenet

Hei.

Asun Turussa ja olen suunnittelemassa lämmitys putkien uusimista, haluaisin kysyä mistä voisin vuokrata puristuskone esim. Viega merkinnen että ei tarvitse ostaa kalliita puserrusliitimiä

vaihtoehtoja
vaihtoehtoja
Supreme Being
Supreme Being (290,0K mainepistettä)Supreme Being (290,0K mainepistettä)Supreme Being (290,0K mainepistettä)Supreme Being (290,0K mainepistettä)Supreme Being (290,0K mainepistettä)Supreme Being (290,0K mainepistettä)Supreme Being (290,0K mainepistettä)Supreme Being (290,0K mainepistettä)Supreme Being (290,0K mainepistettä)

Ryhmä: Jäsenet
Vuokraaminen saattaa olla kiven alla. Kyseessä ammattimiehen mukana kulkeva työkalu. Ja kyseistä työtähän ei saisi tehdä kuin alan ammattilainen. Toki omassa kiinteistössään jokainen tekee niin kuin haluaa, muttei yhtiömuotoisessa asumuksessa. Kannattaa myös huomioida nuo vakuutusasiat, mikäli itse tekee, ja satuu jotain...

Itse ottaisin yhteyttä putkimieheen, ja juttelisin "mukavat".

-Ja kyllä ne puristettavat liitososatkin maksavat rahaa.
GO
GO

Samankaltaiset aiheet

Lukee tätä viestiketjua

Kirjaudu
Existing Account
Email Address:

Salasana:

Valitse foorumi....

Rakentaja.fi Keskustelut

Hae