Haettu lainasumma -> toteutunut lainasumma

Haettu lainasumma -> toteutunut lainasumma

Kirjoittaja
Viesti
MaireValve
MaireValve
Gaining Respect
Gaining Respect (112 mainepistettä)Gaining Respect (112 mainepistettä)Gaining Respect (112 mainepistettä)Gaining Respect (112 mainepistettä)Gaining Respect (112 mainepistettä)Gaining Respect (112 mainepistettä)Gaining Respect (112 mainepistettä)Gaining Respect (112 mainepistettä)Gaining Respect (112 mainepistettä)

Ryhmä: Jäsenet
Remonttilainaa hakiessani huomasin, että lainanmyöntäjät nykyään näkevät mitä luottoja hakijalla on hakuhetkellä. Minulla on autolaina Santanderin kautta ja tästä alettiin kyselemään tarkemmin luottoa haettaessa. En muista, että tällaista olisi ollut ennen ja pidin sitä vähän outona. Tämä vaikutti alentavasti omaan lainasummaani, vaikka sainkin aikalailla sen mitä halusin ja loppu hyvin kaikki hyvin. Kannattaa kuitenkin hakea se lainapäätös hyvissä ajoin ennen remontin suunnittelua, ettei ihan heti kaikki mene pärsseelleen.
Tee se itse - Tehkööt muut...
Tee se itse - Tehkööt muut perässä
Aloitteleva jäsen
Aloitteleva jäsen (88 mainepistettä)Aloitteleva jäsen (88 mainepistettä)Aloitteleva jäsen (88 mainepistettä)Aloitteleva jäsen (88 mainepistettä)Aloitteleva jäsen (88 mainepistettä)Aloitteleva jäsen (88 mainepistettä)Aloitteleva jäsen (88 mainepistettä)Aloitteleva jäsen (88 mainepistettä)Aloitteleva jäsen (88 mainepistettä)

Ryhmä: Jäsenet
Vaikuttaisi siltä, että ihmisillä on jos jonkinmoista lainaa tällä hetkellä jo pidemmältä aikaa. Tiesittehän, että nyt tuon lainan voi saada edullisemmin? Asia on näin lakimuutoksesta johtuen. Käykääpäs vaikkapa Tuntitilin kautta katsomassa nykyisiä lainantarjoajia ja hintoja, niin tulee säästöä! Itse sain ainakin hyvin tiputettua lainahintoja entisiin kulutusluottoihin verrattuna.

Toki faktahan on, että remonttilaina on vaikeampi tänä päivänä saada. Oman talouden pitää olla tasapainossa.

GO
GO

Samankaltaiset aiheet

Lukee tätä viestiketjua

Kirjaudu
Existing Account
Email Address:

Salasana:

Valitse foorumi....

Rakentaja.fi Keskustelut

Hae