Palveluverkoston toimintaa seurataan keräämällä asiakaspalautetta henkilöiltä, joiden taloissa on tehty putkiremontti. Kyselyissä seurataan, kuinka nopeasti asiakkaan yhteydenoton jälkeen häneen ollaan yhteydessä ja myös asiakkaan tyytyväisyyttä remontin toteutukseen ja lopputulokseen. Kysely lähetettiin 500 remontin teettäneelle.
95 % Uponor -pientalon käyttövesiremontin teettäneistä on valmis suosittelemaan palvelua muillekin. Urakoitsijan työskentelyyn tyytyväisiä oli niin ikään 95 % remontin teettäneistä. Eniten kritiikkiä sai urakoitsijan ensimmäisen yhteydenoton nopeus, mutta tässäkin 86 % vastaajista kertoi urakoitsijan ottaneen sovitusti yhteyttä. 92 prosenttia vastaajista kertoi annetun kustannusarvion pitäneen ja vain yksi sadasta vastaajasta kertoi kustannusarvion olleen liian alhainen. Työn jälkeä piti siistinä 87 prosenttia tutkimukseen osallistuneista remonttiasiakkaista.
Pientalon käyttövesiremontti -konsepti on ollut käytössä vajaa kaksi vuotta. Koulutettujen ja konseptin toimintamalliin sitoutuneita urakoitsijoita on 175.