Jätevesi-info vastaa saneeraajien kysymyksiin

Uponorin Jätevesi-info on palvelu, josta asiakas saa kaiken tarvitsemansa tiedon yhdellä puhelinsoitolla. Helmikuussa 2009 aloittaneella neuvontapalvelulla on yksinkertainen tavoite: auttaa asiakasta kaikessa!

Jätevesi-info on suunnattu haja-asutusalueiden jätevesijärjestelmien rakentajille ja remontoijille. Palvelu aloitti toimintansa helmikuussa, ja kyselyitä on tullut heti alusta asti vilkkaasti.

Puhelimitse tai sähköpostilla

Jätevesi-infon ammattimaiset asiakaspalvelijat tekevät asiakkaalle peruskartoituksen, jonka perusteella neuvotaan kohteeseen sopivan jätevesijärjestelmän valinnassa. Palvelusta saa myös ohjeita, miten toimia jätevesijärjestelmän hankinnassa. Jätevesi-infoon voi olla yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla. Asiakkaiden yhteydenottoihin vastaavat alan asiantuntijat. Palveluhenkilöt tuntevat paitsi tuotteet ja ratkaisut, myös jälleenmyynti- ja suunnittelijaverkoston ja osaavat näin opastaa soittajat paikallisten toteuttajien luo. Palvelua saa molemmilla kotimaisilla kielillä. Jätevesi-info opastaa niin vakituisen asunnon kuin vapaa-ajan asunnonkin jätevesiongelmia koskevissa kysymyksissä. Tarjolla on useita tuotevaihtoehtoja, joten asiakkaalla on mahdollisuus valita hänelle sopivin ratkaisu.
J ä t e v e s i - inf o
puh. 020 129 2900
jatevesi.info@uponor.com
avoinna arkisin klo 8–17
www.jatevesi-info.fi

Uponorin jätevesi-info on maksuton palvelu. Puhelusta maksat ainoastaan paikallispuhelumaksun.

Helppo ja mutkaton

Kun tarpeita vastaava ratkaisu on kartoitettu, Jätevesi-info ohjaa tarvittaessa myös jälleenmyyjän ottamaan yhteyttä asiakkaaseen. Tämä antaa tarjouksen tontille sopivasta ratkaisusta, jonka saa vaikka avaimet käteen -toteutuksena. Tällöin kiireinen asiakas saa niin suunnittelun, luvan, laitteet ja asennuksen yhdeltä toimittajalta. Jätevesi-infon palveluajatuksena on tehdä saneeraus asiakkaalle mahdollisimman helpoksi, samalla varmistaen palvelun asiantuntevuus ja luotettavuus. Jälleenmyyjä sopii tarvittaessa suunnittelijan käynnin tontilla, asennuksen ajankohdan ja tekee asennussopimukset yhteistyöverkoston kanssa. Yleensä asennus sujuu päivässä, minkä jälkeen asiakas saa opastuksen puhdistamon käyttöön. Jätevesi-infon kautta Uponor myös seuraa entistä tiiviimmin asiakastyytyväisyyttä. Tavoitteena on kuunnella ihmisten toiveita ja palautetta, jolloin heille voidaan tarjota juuri heidän tarpeitaan vastaavia ratkaisuja.

 
Julkaistu
24.6.2009