Ulkoasu-uudistuksia

Vanha fraasi kuuluu: "pysyvää ei ole kuin muutos". Hyvä brändi on kuitenkin hyvä brändi ja hyvin toimivaa juttua, kuten Rakentaja.fi, ei kannata alkaa liian jyrkästi muuttamaan etenkään, kun ollaan vielä koulutusvaiheessa. Konsernin ”isoveli”, Helsingin Sanomat, on säännöllisin väliajoin uudistunut, mutta myös Hesarin askeleet ovat olleet maltilliset – Hesari on uudistustenkin jälkeen ollut aina Hesari – näin toimivat suunnannäyttäjät.

Rakentaja.fin ulkomuotoa on uudistettu maltillisesti. Uudistukset ovat monilta osin olleet lähtöisin aikaansa seuraavilta kumppaneiltamme - kiitos siitä Teille.

Vasen valikko
Vasemman valikon (avattuna) selkeyttä parannettiin värityksellä. Itse tuotemappialueet (+) ja tuotemapit ovat vaaleansinisellä ja alueeseen kuuluvat palvelut valkoisella.

Oikea valikko
Oikean valikon laatikot yhtenäistettiin ja niihin tehtiin Suorakanavan sinisellä kaksiväriset otsikot. Muutamiin osa-alueisiin ohjelmoitiin rauhallisesti vaihtuvat kuvakkeet.
 
Julkaistu
6.3.2009