Palveluhakemisto:
Yleisimmät kysymykset ja vastaukset

1. Miten voin liittää yritykseni Palveluhakemistoon?


Yritykset voivat liittyä mukaan Palveluhakemistoon milloin vain ja liittyminen on helppoa. Rekisteröitymällä Rakentaja.fi-palvelun ammattilaisjäseneksi saa käyttöönsä tunnukset ja pääsee lisäämään yrityskortin Palveluhakemistoon.

Palveluhakemiston liittymissivulle...

Halutessasi myös me voimme tehdä yrityskortin puolestasi, ota yhteyttä puhelimitse 050 371 8567 tai sähköpostitse palveluhakemisto@rakentaja.fi.

2. Mitä Palveluhakemistoon liittyminen maksaa?


Yrityskortin hinta on 390 € / valittu maakunta / vuosi (+ alv 24 %). Yrityskortti sisältää yrityksen yhteystiedot, logon, kuvan, yrityskuvauksen, 5 toimialaa, maakunnan, yhteydenottopyyntölomakkeen ja etusivulla pyörivän bannerin.

Katso malli yrityskortista

3. Palveluhakemistosopimuksen voimassaoloaika


Sopimus on voimassa toistaiseksi aktivointipäivämäärästä alkaen, kuitenkin siten, että sopimuskautena on aina yksi vuosi. Ellei kumpikaan sopimusosapuoli irtisano sopimusta ennen kuluvan sopimuskauden päättymistä, jatkuu sopimus automaattisesti aina seuraavankin vuoden.

4. Miten ja milloin irtisanon Palveluhakemistosopimuksen?


Palveluhakemistosopimus on voimassa toistaiseksi, vuoden sopimusjaksoissa. Yrityskortin irtisanominen tulee tehdä ennen kuluvan sopimuskauden päättymistä esimerkiksi sähköpostitse palveluhakemisto@rakentaja.fi tai puhelimitse 050 371 8567

5. Tein yrityskortin, mutta se ei näy Palveluhakemistossa


Yrityskortit aktivoidaan näkyville Rakentaja.fi:n toimesta. Työajan (klo 8-16) puitteissa tehdyt yrityskortit aktivoidaan pääsääntöisesti näkyviin heti, muina aikoina tehdyt yrityskortit aktivoidaan yleensä seuraavana aamuna.

6. Yrityskortissa oleva kuva ei näy


  • Tiedoston tallentaminen ei onnistu

  • Yrityskorttiin voidaan lisätä vain .gif tai .jpg -muotoisia kuvatiedostoja, joiden koko on alle 1MT.

  • Jpg-tiedoston väritila on väärä

  • Jpg -tiedostojen väritilan on oltava RGB.
 
Päivitetty
24.2.2014